OGLOSZENIE O PRZETARGU ZP/2/16

Adres strony internetowej, na której Zamawiajšcy udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.komunalne.wielun.pl

Wieluń: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejšcej instalacji wod - kan wraz z pionami grzejnymi w łazienkach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 1 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystykš - os. Woj. Polskiego 3 w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 16493 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowišzkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĽCY

  1. 1) NAZWA I ADRES:Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.

ˇ         Adres strony internetowej zamawiajšcego: www.komunalne.wielun.pl

  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĽCEGO:Inny: spółka ze 100% udziałem GMINY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŒLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajšcego: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejšcej instalacji wod - kan wraz z pionami grzejnymi w łazienkach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 1 w Wieluniu Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystykš - os. Woj. Polskiego 3 w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okreœlenie przedmiotu oraz wielkoœci lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje min : Dla zadania nr 1 Instalacja c. c. w. Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15 - 45mb, fi 18 - 107 mb , fi 22 - 81 mb , fi 28 - 63 mb , fi 35 - 17 mb , fi 42 - 8 mb , fi 54 - 12 mb .Montaż wodomierzy skrzydełkowych na ciepłš wodę œr. nom. 15 mm klasa C+ - 10 szt. ,œr. nom. 20 mm - 30 szt. œr. nom. 25 mm - 1 szt. , œr. nom. 40 mm - 1szt Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych œr. nom. 15 mm - 8 szt. Remont instalacji wod-kan .Demontaż rurocišgu stalowego wodocišgowego o œr. 15-50 mm - 336 mb .Demontaż i ponowny montaż istniejšcych wodomierzy z. w. o œr. nom. 15 mm - 40 szt /UWAGA : w przedmiarze podano błędnie œrednice wodomierzy tj fi 15 -szt 10 fi 20 -30 szt winno być fi 15- szt 40 /Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15- 122 , fi 18 mm - 50 mb , fi 22 mm - 99 mb , fi 28 mm - 34 mb , fi 35 mm - 12 mb , fi 42 mm - 8 mb fi 54 mm - 13 mb Demontaż rurocišgu żeliwnego kanalizacyjnego i PCV o œr. 50-100 mm - 330mb.Montaż rurocišgu kanalizacyjnego z rur PCV o œr. 50 mm - 136 mb , œr. 75 mm - 65 mb , œr. 110 mm - 129 mb .Montaż ustępów z płuczkš ustępowš typu kompakt - 19 szt .Œwiece grzejne w łazienkach-Demontaż rurocišgu stalowego czarnego o œr 10-40mmm - 222mb.Wykonanie rurocišgów stalowych o połšczeniach spawanych o œr 15-40 mm -222 mbMontaż zaworów kulowych gwint. Wodny do 150 st fi 15 - 12 szt Montaż zaworów regulacji ręcznej Stromax R fi 15mm- 6 szt.

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniajšcych:

ˇ         Okreœlenie przedmiotu oraz wielkoœci lub zakresu zamówień uzupełniajšcych

ˇ         Zamawiajšcy dopuszcza możliwoœć udzielenia zamówień uzupełniajšcych stanowišcych nie więcej niż 20 % wartoœci zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniajšce zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostanš spełnione przesłanki ustawowe,

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.11.10-9, 45.32.00.00-6, 45.23.21.00-3, 45.44.30.00-4, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częœciowej: tak, liczba częœci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajšcy wymaga złożenia wadium do dnia 04.03.16r. do godz. 10.00 dla zadania nr 1 w wysokoœci: 3 500 zł słownie : trzy tysišce pięćset zł. dla zadania nr 2 w wysokoœci: 10 000 zł słownie : dziesięć tysięcy zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

ˇ         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okreœlonej działalnoœci lub czynnoœci, jeżeli przepisy prawa nakładajš obowišzek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalnoœć prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiajšcy dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oœwiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

ˇ         III.3.2) Wiedza i doœwiadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    dla zadania nr 1 - w celu potwierdzenia wiedzy i doœwiadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnoœci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej polegajšcej na wykonaniu minimum jednej roboty budowlanej- instalacyjnej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i o wartoœci nie mniejszej niż 100 000,00 zł w ramach jednej umowy. dla zadania nr 2 w celu potwierdzenia wiedzy i doœwiadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnoœci jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej polegajšcej na wykonaniu minimum jednej roboty dociepleniowej o wartoœci nie mniejszej niż 150 000,00 zł w ramach jednej umowy. Robota ma obejmować roboty dociepleniowe.

ˇ         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiajšcy nie żšda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiajšcy dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oœwiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

ˇ         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Za spełnienie warunku dotyczšcego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiajšcy uzna dysponowanie osobami majšcymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnoœci: dla zadania nr 1 - instalacyjnej sieci sanitarnych bez ograniczeń - minimum 1 osoba ,dla zadania nr 2 - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba

ˇ         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiajšcy nie żšda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiajšcy dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oœwiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŒWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĽ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oœwiadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnoœci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoœci, daty i miejsca wykonania oraz z załšczeniem dowodów dotyczšcych najważniejszych robót, okreœlajšcych, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujšcych, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będš uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoœci odpowiedzialnych za œwiadczenie usług, kontrolę jakoœci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doœwiadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnoœci, oraz informacjš o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oœwiadczenie, że osoby, które będš uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadajš wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładajš obowišzek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oœwiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właœciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnoœci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagajš wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeœniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaœwiadczenie właœciwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzajšce, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaœwiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoœci lub wstrzymanie w całoœci wykonania decyzji właœciwego organu - wystawione nie wczeœniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaœwiadczenie właœciwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajšce, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoœci lub wstrzymanie w całoœci wykonania decyzji właœciwego organu - wystawione nie wczeœniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzajšcy, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłoœci - wystawiony nie wczeœniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnoœci lub wstrzymanie w całoœci wykonania decyzji właœciwego organu - wystawiony nie wczeœniej niż 3 miesišce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczšce przynależnoœci do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należšcych do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĽCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĽ OKREŒLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadajš okreœlonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doœwiadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia pozostajšcych w zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowišzany jest udowodnić Zamawiajšcemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiajšc w tym celu pisemne zobowišzanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treœciš załšcznika nr 8 - Zobowišzanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconš . Kserokopie dokumentów potwierdzajšcych, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone powinny być potwierdzone za zgodnoœć z oryginałem przez podmiot użyczajšcy swoich zasobów. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doœwiadczenia, bioršcych udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiajšcy żšda od Wykonawcy załšczenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów: 1) Oœwiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załšcznik nr 9 do SIWZ w formie oryginału sporzšdzonego i podpisanego przez podmiot zobowišzany; 2) aktualnego odpisu z właœciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnoœci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagajš wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wczeœniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodnoœć z oryginałem przez podmiot zobowišzany.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwišzane z przedmiotem zamówienia:

ˇ         1 - Cena - 90

ˇ         2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treœci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz okreœlenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwoœć dokonania niżej wymienionych zmian: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzedniš pisemnš zgodš Zamawiajšcego, akceptujšcego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujšcych przypadkach: a) œmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywišzywania się kluczowego specjalisty z obowišzków wynikajšcych z umowy, c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji); 2) Zamawiajšcy może zażšdać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowišzków wynikajšcych z umowy; 3) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania okreœlone dla danego specjalisty; 4) Wykonawca obowišzany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żšdaniem Zamawiajšcego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiajšcego. 2. Wykonawca może żšdać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóŸnienia Zamawiajšcego, jeżeli takie opóŸnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujšcych zobowišzań: 1) przekazania terenu budowy; 2) przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami, do których Zamawiajšcy jest zobowišzany); 3) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji; 4) zapewnienia możliwoœci poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych nie objętych umowš; 6) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie; 7) jakiegokolwiek opóŸnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dajšcych się przypisać Zamawiajšcemu, lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiajšcego na terenie budowy. 3. Wykonawca może żšdać przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóŸnienia, jeżeli takie opóŸnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia robót przez Zamawiajšcego; 2) zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiajšcego; 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli Zamawiajšcy udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżšcych po stronie Wykonawcy. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastšpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstšpienia przez Zamawiajšcego od realizacji częœci przedmiotu umowy oraz w przypadku odstšpienia od umowy przez Strony. Zmiana wynagrodzenia będzie obliczona w oparciu o iloczyn iloœci robót niewykonanych i cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. 7. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za zgodš Zamawiajšcego może zmienić Podwykonawcę, powierzyć wykonanie lub zmienić częœć zakresu wykonywania umowy Podwykonawcy. 8. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjštkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 9. Zmiana postanowień umowy może nastšpić za zgodš obu stron wyrażonš na piœmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważnoœci takiej zmiany. Zmiany nie mogš naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z o.o. w Wieluniu 98-300 Wieluń ul. Zamenhofa 17 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajšcego Wieluń ul. Zamenhofa 17 sekretariat.

IV.4.5) Termin zwišzania ofertš: do 02.04.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania œrodków pochodzšcych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajšcych zwrotowi œrodków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całoœci lub częœci zamówienia: nie

ZAŁĽCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĽCE OFERT CZʌCIOWYCH

CZĘŒĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu istniejšcej instalacji wod - kan wraz z pionami grzejnymi w łazienkach w budynku mieszkalnym wielorodzinnym os. Woj. Polskiego 1 w Wieluniu.

ˇ         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoœci lub zakresu zamówienia: Instalacja c. c. w. Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15 - 45mb,fi 18 - 107 mb , fi 22 - 81 mb , fi 28 - 63 mb , fi 35 - 17 mb , fi 42 - 8 mb , fi 54 - 12 mb .Montaż wodomierzy skrzydełkowych na ciepłš wodę œr. nom. 15 mm klasa C+ - 10 szt. , œr. nom. 20 mm - 30 szt. œr. nom. 25 mm - 1 szt. , œr. nom. 40 mm - 1szt.Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych œr. nom. 15 mm - 8 szt. Remont instalacji wod-kan .Demontaż rurocišgu stalowego wodocišgowego o œr. 15-50 mm - 336 mb .Demontaż i ponowny montaż istniejšcych wodomierzy z. w. o œr. nom. 15 mm - 40 szt /UWAGA : w przedmiarze podano błędnie œrednice wodomierzy tj fi 15 -szt 10 fi 20 -30 szt winno być fi 15 szt 40 /Wykonanie rurocišgów miedzianych izolowanych otulinami thermaflex fi 15- 122 , fi 18 mm - 50 mb , fi 22 mm - 99 mb , fi 28 mm - 34 mb , fi 35 mm - 12 mb , fi 42 mm - 8 mb fi 54 mm - 13 mb Demontaż rurocišgu żeliwnego kanalizacyjnego i PCV o œr. 50-100 mm - 330mb.Montaż rurocišgu kanalizacyjnego z rur PCV o œr. 50 mm - 136 mb , œr. 75 mm - 65 mb ,œr. 110 mm - 129 mb .Montaż ustępów z płuczkš ustępowš typu kompakt - 19 szt.Œwiece grzejne w łazienkach.Demontaż rurocišgu stalowego czarnego o œr 10-40mmm - 222mb.Wykonanie rurocišgów stalowych o połšczeniach spawanych o œr 15-40 mm -222 mb Montaż zaworów kulowych gwint. Wodny do 150 st fi 15 - 12 szt Montaż zaworów regulacji ręcznej Stromax R fi 15mm- 6 szt Uwaga :Zdemontowane rurocišgi stalowe i żeliwne / złom / będšcy własnoœciš wspólnoty mieszkaniowej należy dostarczyć do składu złomu w Wieluniu celem jego sprzedaży przez wspólnotę..

ˇ         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.11.10-9, 45.32.00.00-6, 45.23.21.00-3.

ˇ         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

ˇ         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwišzane z przedmiotem zamówienia:

o    1. Cena - 90

o    2. gwarancja - 10

CZĘŒĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- wykonanie docieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystykš - os. Woj. Polskiego 3 w Wieluniu..

ˇ         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoœci lub zakresu zamówienia: Œciany piwnic powyżej poziomu gruntu - przygotowanie podłoża - mocowanie styropianu do œcian klejem i kołkami - przyklejenie siatki - nałożenie tynków akrylowych Œciany parteru i pięter, oœcieża oraz boki pilastrów - przygotowanie podłoża - mocowanie styropianu do œcian klejem i kołkami - przyklejenie siatki - nałożenie tynków akrylowych Stropodach - wykonanie docieplenia granulatem z wełny mineralnej Roboty rozbiórkowe i remontowe - uzupełnienie uszkodzeń w murach i w tynkach - remont balustrad i œcianek balkonów - wymiana posadzek balkonowych ze wzmocnieniem ze siatki, izolacjš przeciwwilgociowš oraz płytkami ceramicznymi - remont daszków nad wejœciem - wymiana obróbek blacharskich balkonów, daszków, œcian attykowych oraz parapetów - przełożenie rur spustowych - remont schodów zewnętrznych - remont komina i nadbudówki - osadzenie kratek wentylacyjnych stropodachu - wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej.

ˇ         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.

ˇ         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.


Pelna dokumentacja do pobrania: 

Informacje dot. realizji zamowienia: